Minden 30 000 Ft feletti vásárlást most ingyenesen kiszállítunk

Rólunk

A cég több évtizedes tapasztalata és a vásárlói visszajelzések alapján a válogatott minőségű termékek mellett a maximális szakmai segítséget is megkapják vásárlóink. A sikeresen lezárult KEF közbeszerzési eljárás keretében, melynek tárgya "Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása", nyertes szállítóként például önkormányzatok és bíróságok részére is tudunk értékesíteni író- és irodaszer termékeket. Emellett ISO minősítéssel is rendelkezünk 2001 óta.

ISO 9001 logo

Nagykereskedelmi tevékenységet is folytatunk. A Webshop a modern vásárlási szokásokhoz igazodva segíti az online vásárlókat, legyen szó irodaszer rendelés, iskolaszer vásárlás, hobbi és kreatív elfoglaltság hozzávalóiról, vagy egyedi gyorsnyomdai szolgáltatásokról. A Renomé Webáruház is igyekszik több csatornán párbeszédet folytatni a vásárlókkal, hogy a cég erősségét jelentő személyes kapcsolat a modern technikai vívmányok segítségével is fenntartható legyen. Hasznos, hangulatos és tartalmas vásárlást kívánunk online szaküzletünkben! 

"Tudja, az az, amit már az átkosban is Luther háznak hívtak!" - így igazítottak útba most márciusban, amikor táskajavítót kerestem. Kellett egy kis idő, amire visszapörögtek az emlékek a fejemben, hogy ez számomra "Gizike néni papírboltját" jelenti. Legalábbis így ivódott belém az a hely (Szent István u. 4.), ahol Gizike néni minden szeptember elején "bagószagú" hangjával elirányított a polcok között, hogy megvehessük a tanévkezdéshez szükséges dolgokat. http://travelbug.blog.hu/ - Nyíregyháza egykor és most című írásából.

Minőségpolitikánk:

A Renomé-PRINT Kft., mint a Renomé Rt. utódszervezete papír, írószer, nyomtatvány kereskedelmi és ehhez kapcsolódó szolgáltatási területeken 1998. október 01-től működik. A vállalkozás célja a vásárlók, megrendelők igényeinek kielégítése a termékskála bővítésével, szakmai mélyítésével és magas szintű, folyamatosan bővített szolgáltatási tevékenységekkel, melyek egyidejűleg biztosítják a Kft. piaci pozíciójának erősödését, a tulajdonosok és az alkalmazottak hosszú távú biztos megélhetését. Ennek érdekében: A termékre, szolgáltatásra vonatkozó vásárlói egyedi és változó igények folyamatos figyelésére és kielégítésére törekszik a működési rugalmasságának kihasználásával, a tevékenységre vonatkozó, mindenkor érvényes jogszabályi követelmények betartásával. Mind a vevői, megrendelői, mind beszállítói körrel a vezetés hosszú távú, stabil, megbízható együttműködési kapcsolatot igyekszik kialakítani, fenntartani. Mint a HERLITZ, FABEL-CASTELL termékek és a PÁTRIA nyomtatványok márkakereskedője magas minőségszintű és teljes körű termékskálájával áll vásárlói rendelkezésére. A PAPÍRMADÁR országos lefedettségű papír-írószer és irodaszer üzlethálózat tagjaként kis- és nagyvásárlóink még teljesebb körű kiszolgálása a hálózat termékpalettájának teljes kínálatával és a kapcsolódó szolgáltatásaival. Technikai, belső és online informatikai hátterének és szolgáltatási környezetének folyamatos fejlesztésével, optimális kihasználásával, ill. munkatársai szakértelmével, vevőcentrikus magatartásával biztosítja a gyors, korszerű kiszolgálást. Hosszú és rövidtávú fejlesztési és üzleti céljainkat rendszeresen kitűzzük, megvalósulásukat elemezzük, értékeljük, melyhez a vezetés a szükséges erőforrásokat biztosítja. A vezetés rendszeresen elemzi a belső és külső tényezőket, kockázatait-lehetőségeit és törekszik a működési kockázatainak kézbentartására, minimalizálására, minden érdekelt fél követelményeit azonosítva. A vezetés és a munkatársak a vevő, a szolgáltatásminőség és a vállalkozás iránti elkötelezettsége, ill. az ISO 9001 minőségirányítási szabvány szerinti működési, folyamatos fejlesztési tevékenységünk garancia a megrendelői, vásárlói megelégedettségre.

A weboldalon sütiket (cookie) használunk a felhasználói élmény javítására.
Az adatvédelmi szabályzatunkat itt találja.