Minden 30 000 Ft feletti vásárlást most ingyenesen kiszállítunk

Segítség

Technikai problémám van a rendelés leadásával kapcsolatban.
Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, az info@renome.hu e-mail címen!

Hogyan találom meg a keresett terméket a webshopban?
A weboldal jobb felső sorában a nagyítóra kattintva írható be a keresett termék neve, vagy nevének részlete. Amennyiben az Enter billentyű megnyomását követően sem található a termék, valószínűleg jelenleg nem kapható az a termék.

Eltűntek a kosárba tett termékek.
Ebben az esetben kérjük ismételje meg a termékek kiválasztását és helyezze újra a kosarába a megvásárolni kívánt árucikkeket!

Szerepel-e raktárkészletükben a keresett termék.
A termékeket ismertető aloldalon található jelzés arról, hogy a termék raktáron van, vagy jelenleg nem rendelhető.

Fizethetek bankkártyával, elfogadnak utalványokat a webshopban?
Jelenleg folyamatban van ennek a funkciónak az élesítése az oldalon, ez a fizetési mód pillanatnyilag nem, de hamarosan elérhető lesz.

Hogyan kapok számlát vásárlásomról?
A számlát minden esetben az áru kiszállításakor küldjük el Önnek, az áruhoz mellékelve. Amennyiben a kiszállításkor nem kapta meg a számláját, kérjük haladéktalanul jelezze az info@renome.hu e-mail címen!

Mikor érkezik meg a megrendelt áru?
Logisztikai partnerünk az MPL Futárszolgálat. Weboldalukon az alábbi helyen a kísérőokirat-szám megadásával követhető nyomon a csomag szállításának fázisa. A kísérőokirat-számát a megrendelést követő visszaigazoló e-mail üzenetünkben találja. https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Hibátlan terméket kérésemre kötelesek visszavenni 14 napon belül?
A termék átvételétől számítva 14 napig elállási joga van, indoklás nélkül visszajuttathatja a terméket. Ez az eset kizárólag sérülésmentes, hibátlan termékre vonatkozik. Csak akkor vagyunk kötelesek visszavenni a terméket, ha az sérülésmentesen az összes tartozékaival együtt kerül visszaszolgáltatásra. Ettől eltérő esetben az eladó nem veszi vissza a terméket és nem fizeti vissza a termék árát. Ilyen esetben a termék a fogyasztó költségére kerül visszaszállításra. Sérült, hibás terméket kaptam, mit tegyek. A kiszállításnál minden esetben ellenőrizze a terméket, mert külsőleg sérült termék esetében nem fogadunk el utólagos reklamációt. Ha a termék átvételekkor észlelhető a sérülés átvétel nélkül küldje vissza az árut és készíttessen jegyzőkönyvet a futárral! Jegyzőkönyv felvétele nélkül nem fogadjuk el a reklamációt.

Nem kaptam e-mail visszajelzést a megrendelést követően.
Ez esetben kérjük először ellenőrizze webshopunkban a saját fiókjában megadott elektronikus levelezési címet, hogy nem került-e sor elírásra. A legtöbb esetben ez a hiba fordul elő. Amennyiben nem az e-mail cím elírása volt a probléma, kérjük 24 órán belül írjon e-mail-t az info@renome.hu e-mail címre!

A weboldalon sütiket (cookie) használunk a felhasználói élmény javítására.
Az adatvédelmi szabályzatunkat itt találja.