A cég több évtizedes tapasztalata és a vásárlói visszajelzések alapján a válogatott minőségű termékek mellett a maximális szakmai segítséget is megkapják vásárlóink. A cég ISO 9001 és ISO 14000 tanusítvánnyal rendelkezik.
Nagykereskedelmi tevékenységet is folytatunk. A Webshop a modern vásárlási szokásokhoz igazodva segíti az online vásárlókat, legyen szó irodaszer rendelés, iskolaszer vásárlás, hobbi és kreatív elfoglaltság hozzávalóiról, vagy egyedi gyorsnyomdai szolgáltatásokról. A Renomé Webáruház is igyekszik több csatornán párbeszédet folytatni a vásárlókkal, hogy a cég erősségét jelentő személyes kapcsolat a modern technikai vívmányok segítségével is fenntartható legyen. Hasznos, hangulatos és tartalmas vásárlást kívánunk online szaküzletünkben!
"Tudja, az az, amit már az átkosban is Luther háznak hívtak!" - így igazítottak útba most márciusban, amikor táskajavítót kerestem. Kellett egy kis idő, amire visszapörögtek az emlékek a fejemben, hogy ez számomra "Gizike néni papírboltját" jelenti. Legalábbis így ivódott belém az a hely (Szent István u. 4.), ahol Gizike néni minden szeptember elején "bagószagú" hangjával elirányított a polcok között, hogy megvehessük a tanévkezdéshez szükséges dolgokat. http://travelbug.blog.hu/ - Nyíregyháza egykor és most című írásából.
Minőségpolitikánk:
A Renomé-PRINT Kft., mint a Renomé Rt. utódszervezete papír, írószer, nyomtatvány kereskedelmi és ehhez kapcsolódó szolgáltatási területeken 1998. október 01-től működik. A vállalkozás célja a vásárlók, megrendelők igényeinek kielégítése a termékskála bővítésével, szakmai mélyítésével és magas szintű, folyamatosan bővített szolgáltatási tevékenységekkel, melyek egyidejűleg biztosítják a Kft. piaci pozíciójának erősödését, a tulajdonosok és az alkalmazottak hosszú távú biztos megélhetését. Ennek érdekében: A termékre, szolgáltatásra vonatkozó vásárlói egyedi és változó igények folyamatos figyelésére és kielégítésére törekszik a működési rugalmasságának kihasználásával, a tevékenységre vonatkozó, mindenkor érvényes jogszabályi követelmények betartásával. Mind a vevői, megrendelői, mind beszállítói körrel a vezetés hosszú távú, stabil, megbízható együttműködési kapcsolatot igyekszik kialakítani, fenntartani. Mint a HERLITZ, FABEL-CASTELL termékek és a PÁTRIA nyomtatványok márkakereskedője magas minőségszintű és teljes körű termékskálájával áll vásárlói rendelkezésére. Technikai, belső és online informatikai hátterének és szolgáltatási környezetének folyamatos fejlesztésével, optimális kihasználásával, ill. munkatársai szakértelmével, vevőcentrikus magatartásával biztosítja a gyors, korszerű kiszolgálást. Hosszú és rövidtávú fejlesztési és üzleti céljainkat rendszeresen kitűzzük, megvalósulásukat elemezzük, értékeljük, melyhez a vezetés a szükséges erőforrásokat biztosítja. A vezetés rendszeresen elemzi a belső és külső tényezőket, kockázatait-lehetőségeit és törekszik a működési kockázatainak kézbentartására, minimalizálására, minden érdekelt fél követelményeit azonosítva. A vezetés és a munkatársak a vevő, a szolgáltatásminőség és a vállalkozás iránti elkötelezettsége, ill. az ISO 9001 minőségirányítási szabvány szerinti működési, folyamatos fejlesztési tevékenységünk garancia a megrendelői, vásárlói megelégedettségre.